недеља, 11. октобар 2015.

teme iz menadzmenta

1.Strategija: suštinska planska odluka preduzeća


2. Formulisanje i primena strategije pomoću Usklađene liste i Strategijske mape

3. Priprema i izrada biznis plana

4. Strategijski kontroling kao princip strategijskog menadžmenta

5. Značaj nematerijalne aktive za formulisanje i implementaciju strategije preduzeća

6. Osnovni principi i metode vrednovanja strategije

7. Analiza konkurentskog okruženja korišćenjem koncepta strategijskih grupa

8. Primena portfolio modela u strategijskoj analizi

9. Uloga i značaj koncepta lanca vrednosti u strategijskoj analizi

10. Analiza i vrednovanje resursa preduzeća primenom koncepta jezgra kompetentnosti

11. Formulisanje i primena strategija intenziviranja napora

12. Strategije diversifikacije: uloga, značaj i ograničenja

13. Formulisanje i primena strategija povezane i nepovezane diversifikacije

14. Formulisanje i primena strategija stabilizacije i povlačenja

15. Generičke strategije za nivo biznisa

16. Merdžeri i akvizicije kao strategije eksternog metoda rasta

17. Metode za ocenu investicionih projekata

18. Analiza rizika u investicionim projektima

19. Odnos stvarne stope rasta i stope održivog rasta

20. Primena koncepta menadžmenta vrednosti na vrednovanja strategije

21. Principi funkcionisanja organizacije vođene strategijom

22. Uloga ljudskih resursa u poslovnoj strategiji

23. Istraživanje i razvoj kao strategijski resurs

24. Formulisanje i primena strategija IiR

25. Sistem upravljanja kvalitetom i performanse poslovanja

26. Slobodna tema

27. Slobodna tema

28. Slobodna tema

29. Slobodna tema

30. Slobodna tema
1

Нема коментара:

Постави коментар